Medewerker Bedrijfsbureau

Regio Budel - 40 uur 

Voel jij je als een vis in het water binnen een kleine organisatie waar je vaak alleen zit en de boel intern draaiende kunt houden? In een zeer veelzijdige functie waarbij de focus op service ligt? Ben je administratief onderlegt en in staat om meerdere ballen in de lucht te houden? Maar beschik je daarnaast ook over commerciele skills en technische affiniteit? Lees dan zeker verder! Want wie weet start jij binnenkort bij onze opdrachtgever in de regio Cranendonck.

 

WAT GA JE DOEN? 

Je komt te werken op een ruim kantoor waar je komt te werken in een klein hecht team van 4 collega's met een platte structuur en korte communicatielijnen. Je taken bestaan o.a. uit:

  • Plannen en organiseren van servicebezoeken (binnen- & buitenland)
  • Administratieve afhandeling servicebezoeken
  • Parts-verkoop (actieve sales)
  • Prijs- & partslijstbeheer
  • Voorraadbeheer (onderdelen)
  • Offertes opstellen en beheren
  • Inkoopbestellingen plaatsen, verwerken en bewaken
  • Inkoopfacturen verwerken
  • Pakbonnen maken
  • Transport (machines) regelen
  • Verzendingen (onderdelen) verzorgen
  • Facturatie (verkoop- & termijnfacturen)
  • Urenverantwoording servicemedewerkers
  • Telefoon aannemen
  • Mailbox beheer
  • Het in de kaart brengen van de markt.
  • Het benaderen van leads (warm & koud) via nieuwsbrieven, mail en telefonisch

 

WAT BRENG JE MEE? 

Om deze functie met plezier te kunnen vervullen is het belangrijk dat je zelfstandig en solistisch kunt werken. Onze opdrachtgever is op zoek naar een regelaar. Vanwege het kleine team ben je echt een manusje van alles. Je bent van diverse markten thuis en weet feilloos je weg te vinden als het gaat om nieuwe service/sales vraagstukken of ad-hoc situaties. Jij weet de klantvraag achter de vraag te achterhalen en acteert hierop. Jouw creativiteit en oplossingsgerichtheid komt uitstekend tot z’n recht in deze functie. Je geniet echt van het oppakken met veel verschillende (soorten) werkzaamheden.

 

Om deze functie goed uit te kunnen voeren hecht onze opdrachtgever waarde aan een minimaal MBO(4) werk-/denkniveau door bijvoorbeeld een afgeronde opleiding (commercieel/service/technisch) aangevuld met 3 jaar aantoonbare recente werkervaring in een functie met vergelijkbare werkzaamheden. Verder heb je affiniteit met techniek, ervaring met ERP-systemen en kennis van de Nederlandse en Engelse taal (spreken & schrijven). Kennis van de Franse is mooi meegenomen. Herken je jezelf in de  competenties commercieel, ondernemend,  een gezonde dosis humor, flexibel & leergierig? 

     

    WAT MAG JE VERWACHTEN? 

    • Veel vrijheid & verantwoordelijkheid om de brede functie zelf in te kunnen vullen. 
    • Ontwikkel - en serieuze doorgroeimogelijkheden. 
    • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen &trainingen.
    • Parttime werktijden in overleg.
    • Arbeidsvoorwaarden conform CAO Metaal & Techniek.
    • Goede pensioenregeling (PMT).
    • WIA-hiaat regeling.
    • Vakantiedagen en 8% vakantietoeslag.
    • Reiskostenvergoeding woon-werk.

    Uiteraard treed je direct in dienst van de opdrachtgever. Match voor JOU Recruitment faciliteert de werving & selectieprocedure.

    Aanvullende vragen? Neem contact met ons op!

     

    Match voor JOU. 100 % focus op JOU. Want JIJ telt!