Inhouse Vestigingsmanager

32-40 uur per week

Breda - Helmond - Geldermalsen

 

Wil jij in een organisatie werken waar jouw bijdrage telt, waar succes samen gevierd wordt en waar je werkt met en voor mensen? Dit alles in een functie waar recruitment en relatiebeheer samenkomen, vol uitdaging en afwisseling. Dan is deze functie echt iets voor jou!

WAT GA JE DOEN?

Jij hebt, samen met jouw team van 4 intercedenten, de verantwoordelijkheid voor 3 klanten binnen de afvalbranche. De klanten bevinden zich in regio Helmond, Breda en Geldermalsen.

KERNACTIVITEITEN IN DEZE ROL ZIJN O.A.

  • Realiseren van een optimale dienstverlening naar onze klanten door het naleven van de contractafspraken, afgesproken KPI’s en SLA
  • Realiseren van de financiële doelstellingen, waarbij je gaat voor het gewenste klantresultaat en een verbetering van het rendement, mede door verkoop van aanvullende diensten met een hogere marge.
  • Creëren en benutten van kansen vanuit het eigen netwerk om al dan niet in samenwerking met bv. De salesmanager, regiomanager of procesmanager aan tafel te komen bij andere organisaties
  • Bewaken en stimuleren van effectief recruitment (online en offline) in het gebied, door een goede analyse en forecasting en hier tijdig op te anticiperen.
  • Realiseren van duurzame flexibiliteit en inzetbaarheid van de flexcollega’s
  • Dagelijkse coaching en aansturing van je medewerkers; ook in hun persoonlijke ontwikkeling.

WAAR KOM JE TE WERKEN?

Onze opdrachtgever is Actief Werkt!.Zij richten zich op wat werkelijk belangrijk is: echte verbindingen, ondernemerschap en samen succesvol zijn. Jij bent de kern van het succes; jouw unieke bijdrage maakt onze opdrachtgever anders. Zij hechten veel waarde aan duidelijke communicatie en het bouwen van langdurige relaties. De aanpak is proactief en gericht op het samen bereiken van doelen. Dankzij deze inzet zijn zij erkend als een Great Place to Work, een titel die zij met trots dragen door de beoordelingen van de medewerkers. Dit benadrukt wat werken bij Actief Werkt! zo speciaal maakt.

WAT BRENG JE MEE?

Deze baan vraagt om ervaring in de arbeidsbemiddeling en om een commerciële attitude. Je hebt een strategische adviesrol richting de klant, waarbij je draagvlak creëert voor de dienstverlening onze opdrachtgever. Jij bent gesprekspartner, voor zowel de klant als het team. Daadkracht, omzet- en resultaatverantwoordelijk, service- en kwaliteitsgerichtheid en creativiteit, daar draait het om in deze functie. Je rapporteert aan de regiomanager van ons organisatieonderdeel Inhouse Services.

  • Jij functioneert op Hbo-niveau
  • Jij hebt meerdere jaren ervaring binnen de arbeidsbemiddeling, al als manager, maar ben je toe aan de volgende stap dan is dat ook zeker een optie
  • Jij bent gesprekspartner op strategisch en tactisch managementniveau
  • Jij bent resultaatgericht, stelt prioriteiten en overziet het geheel
  • Jij signaleert commerciële kansen en speelt hier op in
  • Jij bent voor 32-40 uur per week beschikbaar
  • Jij bent centraal woonachtig, zodat je de 3 klantlocaties, maar ook her hoofdkantoor van onze opdrachtgever in Breda kan bezoek

WAT MAG JE VERWACHTEN?

Met bijna 90 vestigingen door heel Nederland blijft Actief Werlt! verder groeien. Onze opdrachtgever gelooft sterk in de kracht van samenwerken om succesvol te zijn. De aanpak is gericht op het bouwen van echte verbindingen, proactief ondernemen en het gezamenlijk behalen van doelen. Deze werkwijze heeft de plek opgeleverd in de top 3 van beste werkgevers in Nederland volgens Great Place to Work, gebaseerd op de feedback van eigen medewerkers. Werken bij onze opdrachtgever betekent deel uitmaken van een team waar jouw unieke bijdrage wordt gewaardeerd en waar je echt het verschil kunt maken. Zo kan jij rekenen op:

  • Uitgebreid salaris: inclusief bonusregeling, 8% vakantiegeld en persoonlijk keuzebudget (pkb) van 2%, afhankelijk van je ervaring.
  • Extra Vakantiedagen: Profiteer van 25 tot 28 vakantiedagen plus een extra bonusdag voor je verjaardag. Wil je meer vrije tijd? Je kunt tot 5 extra dagen aanschaffen!
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: met een eigen Academy, coaching en de mogelijkheid een HBO Associate Degree te behalen, ondersteunt onze opdrachtgever je ambitie en ontwikkeling.
  • Flexibel Vakantiegeld: Kies zelf het moment om je 8% vakantiegeld te ontvangen voor optimale flexibiliteit.
  • Bonus en voordelen: Vanaf je 1ste werkdag profiteer je op teamniveau van onze bonusregeling die jaarlijks 3% netto uitkeert. Profiteer verder van FiscFree voordelen voor bruto-netto korting op tech gadgets, fitnessabonnementen, opleidingen, en fietsen, alsook corporate benefits voor exclusieve kortingen op uitjes en online shoppen.
  • Ontvangst van een lease auto.
  • Top 10 Beste Werkplek: Onze opdrachtgever is trots op haar 3de plek van Great Place to Work, als enige uitzendbureau tussen vooraanstaande werkgevers, volledig gebaseerd op medewerkersfeedback.
  • Samen successen vieren: Onze opdrachtgevers hecht waarde aan een balans tussen inzet en ontspanning en viert successen met fantastische teamuitjes, feesten en weekendjes weg.
  • Uiteraard treed je vanaf dag 1 op contract bij onze opdrachtgever! Match voor JOU Recruitment faciliteert de werving & selectieprocedure voor deze vacature. 

INTERESSE?

Solliciteer direct op de veelzijdige functie van Vestigingsmanager. Of bel met vragen naar Ilse Sanders via 06-38414430. Dat kan ook na kantoortijden, geen enkel probleem.

Aanvullende vragen? Neem contact met ons op!

Match voor JOU. 100% focus op JOU. Want JIJ telt!