Coördinator Backoffice
Eindhoven - 32/40 uur (1 dag per week Breda)

Voel jij je als een vis in het water binnen een dynamische functie binnen een organisatie met een maatschappelijke impact?
Ben je in staat om administratief overzicht te bewaken en beschik je over coördinerende skills? Ben je daarnaast bereid om 1 dag per week in Breda te werken? Lees dan zeker verder!
WAT GA JE DOEN?
Je komt te werken binnen een klein hecht team van 4 collega's met een platte structuur en korte communicatielijnen. Als coördinator van deze collega's bewaak je het overzicht & de structuur, begeleidt en motiveer je medewerker en werk je hands on mee om de back office afdelingen in Eindhoven en Breda zo effectief mogelijk te laten floreren. Taken die binnen de afdeling worden uitgevoerd hebben betrekking op de cursistenadministratie, financiële administratie en algemene administratie waarbij veelvuldig contact is met docenten, cursisten, DUO en Gemeenten. Het is een zeer dynamische, hectische functie waarbij je in staat moet zijn om meerdere ballen in de lucht te houden en de juiste prioriteiten te stellen. Je moet er rekening mee houden dat je continue in je werkzaamheden kunt worden afgeleid. Het brede takenpakket van de backoffice afdeling bestaat o.a. uit:
- Opstellen, controleren en inboeken van facturen.
- Verzorgen van cursistenadministratie waaronder het verwerken van aanmeldingen, het opstellen van contracten , het versturen van uitnodigingen en verwerken van mutaties.
- Contact onderhouden met docenten, cursisten (o.a. beantwoorden van vragen), Gemeenten en DUO (Dienst Uitvoering Onderwijs).
- Het registreren van presentielijsten.
- Het opstellen van managementrapportages voor Gemeenten.
- Het voorbereiden en bijwonen van kwartaal overleggen met Gemeenten.
- Het bestellen van kantoorbenodigdheden.
- Het aandragen van informatie ten aanzien van de gestelde kwaliteitseisen & keurmerken.
- Contact onderhouden met beheerder pand, schoonmaakdienst etc.
WAT BRENG JE MEE?
Om deze functie met plezier en succes te kunnen vervullen is het belangrijk dat je over een HBO werk- en denkniveau beschikt, over coördinerende kennis en vaardigheden beschikt, overzicht kunt bewaken, stressbestendig, flexibel en zeer accuraat bent ingesteld, met geautomatiseerde systemen kunt werken, communicatief vaardig en dienstverlenend bent ingesteld en een financiële achtergrond hebt. Dat je echt in staat bent om de juiste prioriteiten te stellen binnen een hectische werkomgeving. Maar ook vooruit kunt kijken en hierop weet te acteren. Kennis van de Nederlandse taal in woord en geschift is een vereiste. Verder is het belangrijk dat je minimaal 32 uur per week (voorkeur 40 uur) beschikbaar bent en bereid bent om een dag per week in Breda te werken. Onze opdrachtgever is gelegen in hartje centrum van Eindhoven en zeer goed bereikbaar met zowel de bus als trein. Kom je met de auto? Dan ontvang je een parkeerkaart zodat je gratis op 1 minuut loopafstand kunt parkeren.
WAT MAG JE VERWACHTEN?
- Een zeer zelfstandige, veelzijdige en verantwoordelijke functie .
- Een werkgever met sociale impact.
- Een fijne en dankbare werkomgeving.
- In deze functie is het niet mogelijk om thuis te werken (uitzonderingen op momenten nagelaten).
- Marktconform salaris, 25 ATV dagen (bij fulltime dienstverband), pensioenregeling, reiskostenvergoeding.
- Een tijdelijk contract met intentie tot verlenging.
- Uiteraard treed je direct in dienst van de opdrachtgever. Match voor JOU Recruitment faciliteert de werving & selectieprocedure.
Aanvullende vragen? Neem contact met ons op!
Match voor JOU. 100 % focus op JOU. Want JIJ telt!