Backoffice Medewerker 

Regio Eindhoven - 24/32 uur

Voel jij je als een vis in het water binnen een dynamische functie waarbij je meerdere ballen in de lucht moet houden? Binnen een organisatie met een maatschappelijke impact. En ben je op korte termijn beschikbaar voor een nieuwe uitdaging? Lees dan zeker verder! En wie weet start jij binnenkort als nieuwe collega bij onze opdrachtgever in Eindhoven. De functie komt vrij omdat de huidige collega binnenkort met welverdiend pensioen gaat. 

 

WAT GA JE DOEN? 

Je komt te werken binnen een klein hecht team van 4 collega's met een platte structuur en korte communicatielijnen. Je voert taken uit op het gebied van cursistenadministratie, financiële administratie  en algemene administratie en hebt hierbij veelvuldig contact met zowel docenten, cursisten, DUO en Gemeenten. Het is een zeer dynamische, hectische  functie waarbij je in staat moet zijn om meerdere ballen in de lucht te houden en de juiste prioriteiten te stellen. Je moet er rekening mee houden dat je continue in je werkzaamheden kan worden afgeleid. Je brede takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Opstellen, controleren en inboeken van facturen.
  • Verzorgen van cursistenadministratie waaronder het verwerken van aanmeldingen, het opstellen van contracten , het versturen van uitnodigingen en verwerken van mutaties. 
  • Contact onderhouden met docenten, cursisten (o.a. beantwoorden van vragen), Gemeenten en DUO (Dienst Uitvoering Onderwijs).
  • Het registreren van presentielijsten.
  • Het opstellen van managementrapportages voor Gemeenten.
  • Het voorbereiden en bijwonen van kwartaal overleggen met Gemeenten.
  • Het bestellen van kantoorbenodigdheden.
  • Het aandragen van informatie ten aanzien van de gestelde kwaliteitseisen & keurmerken.
  • Contact onderhouden met beheerder pand, schoonmaakdienst etc. 

 

WAT BRENG JE MEE? 

Om deze functie met plezier en succes te kunnen vervullen is het belangrijk dat je over een MBO werk- en denkniveau op niveau 4 beschikt, zelfstandig & solistisch kunt werken, stressbestendig bent, zeer accuraat, met geautomatiseerde systemen kunt werken, communicatief vaardig en dienstverlenend bent ingesteld en een financiële achtergrond hebt.  Dat je echt in staat bent om  de juiste prioriteiten te stellen binnen een hectische werkomgeving. Maar ook vooruit kunt kijken en hierop weet te acteren. Kennis van de Nederlandse taal in woord en geschift is een vereiste. Verder is het belangrijk dat je minimaal 24 uur per week beschikbaar bent waarbij in ieder geval op maandag (dan is het gehele team aanwezig), woensdagochtend en vrijdag.  Onze opdrachtgever is gelegen in hartje centrum en zeer goed bereikbaar met zowel de bus als trein. Kom je met de auto? Dan ontvang je een parkeerkaart zodat je gratis op 1 minuut loopafstand kunt parkeren. 

 

    WAT MAG JE VERWACHTEN? 

    • Een zeer zelfstandige, veelzijdige en verantwoordelijke functie . 
    • Een werkgever met sociale impact. 
    • Een fijne en dankbare werkomgeving. 
    • In deze functie is het niet mogelijk om thuis te werken (uitzonderingen op momenten nagelaten).
    • Marktconform salaris, 25 ATV dagen (bij fulltime dienstverband), pensioenregeling, reiskostenvergoeding.
    • Een detacherings- of 7 maandencontract met intentie tot verlenging. 

    Uiteraard treed je direct in dienst van de opdrachtgever. Match voor JOU Recruitment faciliteert de werving & selectieprocedure.

    Aanvullende vragen? Neem contact met ons op!

     

    Match voor JOU. 100 % focus op JOU. Want JIJ telt!